vrijdag 30 december 2022

Aapjeskaart

 Hoi allemaal , ik mag weer een opdrachtkaartje maken met aapjes . Dat is natuurlijk niet zo moeilijk met de leuke aapjes van Marianne Design . Ik hoop dat de jarige het een leuk kaartje vindt . 

Ik heb hier afgelopen jaar bijna niks geplaatst omdat we in een verbouwing hebben gezeten . Gelukkig is alles bijna klaar . 



Ik heb gebruik gemaakt van de volgende mallen
Col1399
LR0630
LR0469
Col1402 ( feestmuts )
CS0963
CR1355
Col1439 ( cadeautjes ) 
Ik wil mijn kaartje laten meedoen met de laatste challenge van Marianne Design

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Ik wens j3 een goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2023. Hopelijk zien we in het nieuwe jaar regelmatig een kaart van je.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel , ik wens je ook een hele fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke verjaardagskaart Gertie.
    Gezellig dat je toch nog even meedoet met onze laatste challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de leuke reactie , jullie bedankt voor de leuke challenges , groetjes van Gertie

      Verwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt Gertie voor de laatste Challenge bij MD.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor de leuke reactie . Jullie bedankt voor al die leuke challenges , groetjes van Gertie

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Je kaartje is prachtig geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze allerlaatste Challenge "verjaardagkaart".
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een feestelijk kaartje met die leuke aapjes.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart leuk met de aapjes en het versje!
    Dank je wel voor het meedoen met de allerlaatste challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De heer Pedro en zijn leningmaatschappij hebben ons bedrijf ongelooflijk geholpen door een kredietlijn te verstrekken voor onze voortdurende groei van de agro-activiteiten. Ik ben zo blij dat mijn bedrijf weer opstaat met de hulp van Pedro, een leningfunctionaris die leningen verstrekt me $ 8.000.000,00 voor zakelijke leningen.
    De heer Pedro en zijn bedrijf geven ook elk leenbedrag aan particulieren of bedrijven die op zoek zijn naar een manier om hun project uit te breiden of uit te voeren met een lage rente van 2% jaarlijks rendement. Neem contact met hen op om uw zakelijke lening, persoonlijke lening, handelslening, starterslening, autolening, woningkrediet te verkrijgen. op peddroloanss@gmail.com

    Succes"

    BeantwoordenVerwijderen